11 februari 2011

Snökaos

Hej

Oj oj vilket väder d va i morse, värsta snöstormen. Har ju kommit massor med snö i natt.

Nu strålar solen från en klarblå himmel men d stormar fortfarande.

Just nu är jag så trött, dötid på jobbet och d börjar närma sig hemgång snart :)

Slutar 16 och då ska ja hem och gå ut med hundarna sen ge dom mat och sen ska jag bara vara och njuta av kvällen.

D blir bara ja och hundarna i kväll då T är i väg på Kick off med jobbet.

Nu ska jag fixa mig lite kaffe så jag inte somnar :)

Ha en skön dag/kväll

1 kommentar:

  1. Har också tagit kväller nu och bara njuter för i morgon jobbar jag ju :(
    Tyra gillade inte snörn idag, hon frös och ville in :)
    Kram

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...