08 februari 2011

Skit dator

Hej igen
Köpte ju en minidator för några dagar sen som jag skulle ha på jobbet.
I dag tröttnade jag på den då de va Linux i den vilket jag inte gillar så vi har installera om den och provat olika system men nu ger jag upp totalt.
Den är seg och funkar inte som jag vill då jag vill ha den för att spela spel på fb och dom sidorna är tunga.
Så idag har jag varit och beställt en ny dator som kommer i morgon med wondows 7 i som man fattar sig på och den fick jag prova i affären och där funkade spelen :)
Och även den nya är vit :)
Så nu ska jag sätta ut den lilla på annons som en ren surfdator för de är de ända den duger till :)
Ha en skön kväll

2 kommentarer:

  1. Va tråkigt att de inte fungerade!
    Vad spelar du på fb då? :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja de va lite trist men men...
    Jadu fråga i stället va jag inte spelar :)
    Farmville, cityville disco empire, yoville är väl några av dom :)

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...