24 februari 2011

Dags att börja jobba igen då

Hej

Då va ledigheten snart slut för denna gång :) Sista dagen idag så jag njuter för fulla muggar :)

Har varit ledig i 3 dagar nu så i morgon är d dags att börja jobba igen, så nu blir d 4 dagars jobb innan nästa ledighet, tur d går fort :)

Idag gick jag och jobbarkompisen ut med hundarna så dom fick leka av sig lite och d är ju så härligt väder ute bara man har varma kläder :) Så fint med all snö och strålande sol.

Nu har jag nyss badat och sitter här med en kopp kaffe och ska snart ta en sväng ut med hundarna igen, och i kväll blir d som vanligt att slappa i soffan och kolla tv.

Ha nu en fortsatt härlig dag.

1 kommentar:

  1. Skönt med långledigt!! jag jobbar i helgen bara sen ledig igen, jag är så nöjd med mitt schema :)
    Kram

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....