04 februari 2011

Ny kaffebryggare

Hejsvejs
Nyss inkommen efter en promenad med jobbarkompisen och våra hundar.
Så nu sitter jag här med kaffe och bloggar men ska straxt dammsuga och skura av golven sen ta mig ett skönt bad och bara njuta av ledigheten :)
I dag kom mitt paket med min nya bikini :)
Letar bikini varje sommar och hittar aldrig nått och jobbigt är d att prova när d är varmt, så jag ger alltid upp och går i min gamla bikini varje sommar.
Nu hittade jag en som va så läcker och jag gillade verkligen underdelen som är bikinibyxor och kjol över :) Lite annorlunda mot va jag brukar ha.
Sen blev d även en ny kaffebryggare idag :)
Skulle haft en svart men så klart va den slut så de fick bli en vit och d är ju fint d med :)
Eftersom jag är en kaffetunna så blev d en med termos så slipper jag hälla över kaffet i en termos nu :)
Nu ska jag återgå till städandet.
Ha en skön dag/kväll

1 kommentar:

  1. Jättefin bikini, kul när man hittar någe som passar.
    Spaceig bryggare, bra me termos!
    Kram

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....