30 januari 2011

Minidator

Gokväll

Nu så är d bara en dag kvar att jobba sen är jag äntligen ledig :)

Nu börjar d kännas att man jobbat långa pass, d riktigt svider i ögonen just nu så i kväll blir jag nog inte uppe speciellt länge.

Skönt är d i alla fall att vara hemma nu, har ju jobbat både fre och lör sent på kvällen så d va skönt att jobba dag idag och få vara hemma nu och kunna komma i säng i tid i kväll.

Har bestämt mig för att skaffa mig en minilaptop att ha på jobbet så nu letar jag för fullt efter en sån. Hittade en billigt på blocket i går men självklart så va den såld.

Så är de någon som säljer en eller vet nån så får ni gärna höra av er :)

Nu återgår jag till liggläget i soffan och inväntar solsidan.

Ha en skön kväll

1 kommentar:

  1. Vi har små jobbminidatorer på jobbet, alla grupper har fått de så de är kanon :)

    Kramis

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...