21 februari 2011

Somnar snart

Hej

Sitter i soffan nu och känner att jag är sååå nära att somna, fy va trött jag känner mig just nu.

Tur jag bytt skift annars hade jag jobbat nu, skulle ha jobbat delad tur men d blev dag i stället och d känns skönt nu när jag är så trött.

Får bli lite kaffe nu så kanske jag vaknar till liv, måste hålla mig vaken några timmar till då jag måste tillbaka till jobbet och hjälpa en av våra nya vikarier med de sista innan hon går hem.

Men sen är jag ledig i hela 3 dagar :)

Nu ilar jag ut i käket och fixar kaffe så ha en skön kväll.

1 kommentar:

  1. tack de samma!
    ska ladda inför min jobbardag i morgon, godnatt

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...