05 februari 2011

Valpsugen

Godkväll
I dag har jag varit hos bästa Teija och kollat in hennes underbara valpar, och man blir såå sugen när man ser dom små :)
Få se till våren om jag tar min sista kull på Mira då.
Denna söta krabat är till Salu, tror att de va en tik.
Såååååå gulligt :) Underbara Loke som är så snäll med dom små. Dragkamp med en handduk :)
Gott med ben.
Underbara Sture kolla in dom små.
Nu ska jag slöa och slappa och invänta melodifestivalen och då blir d kaffe och härliga
hemmagjorda räkmackor :)
Ha en härlig kväll

3 kommentarer:

  1. Klart man blir sugen när man ser så söööööta valpar, ska du slå till? :)

    Kramis

    SvaraRadera
  2. åhh herre jesus vilka godingar :)
    vill ha...

    kram

    SvaraRadera
  3. Nej Anna jag ska inte slå till, räcker med mina 4 här hemma :)

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...