19 februari 2011

Trevlig dag med shopping

Hej
I dag har mamma och pappa varit här hela dagen :)
När dom kom straxt efter 12 så fikade vi, mamma hade gjort en så god kladdkaka med aprikos i.
Sen tog mamma och jag en tur till Hälla för lite shopping.
Hittade lite smått och gott.
Nagellack.. som jag absolut inte har mycket av *fniss*
Annat smått och gott som jag är beroende av :) Armband
Armband och halsband som är tänkt till sommaren när man är brun :)
Ännu ett halsband och armband
Sen blev d en svart ögonskugga och ett par nya jeans.
I morgon ska jag tillbaka och köpa en rosa top som jag hittade men va för trött för att köpa :)
Efter shoppingen åkte vi hem och käkade tacos och drack vin :)
Nu har mamma och pappa åkt hem och jag sitter i soffan och slöar och väntar på melodifestivalen.
Ha en skön kväll mina vänner
En trött Selma hälsar :)

1 kommentar:

  1. Va shopping, kul när man hittar lite som man vill ha, vill också handla :)
    Nu Mello!
    kram

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...