09 februari 2011

Kvällstrött

Godkväll

Sitter här och funderar på om jag ska gå och lägga mig, är rätt sömnig nu.

Gick upp tidigt i morse vilket jag inte gör när jag är ledig för att hinna så mycket som möjligt innan Ewa skulle komma som skulle hjälpa mig raka ner Casper.

Rakningen gick bra tills vi kom till benen, då la skäret av så de blev rakning av ett halvt ben hehe.

Så jag fick ta till saxen och klippa de sista så han såg vettig ut :)

La ju ut minidatorn på blocket i går och nu är den såld, d gick snabbt :)

Så idag hämtade jag den nya och den funkar kanon bra :)

I morgon är sista dagen ledig för denna vecka, men denna helg blir inte lika jobbig som förra gången jag jobbade helg, för nu jobbar jag dag både fre. och lörd. sen kväll söndagen och sen är jag ledig 2 dagar igen. Så de känns inte jobbigt nu då jag får vara hemma på kvällarna.

Nu ska jag hoppa i säng så jag säger natti natti

1 kommentar:

  1. Skönt att du blev av med den gamla datorn så snabbt, kul med en ny :)

    Jag jobbar också helg men är ledig idag o i morgon :)
    Kram

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...