18 februari 2011

Hektisk morgon

Hej

Äntligen ledig helg :)

Morgonen började inte så bra, och de är som vanligt när jag har ledig helg då är d alltid något strul på jobbet som jag får ta tag i.

En sjuk och har man inga vikarier då är d inte lätt att få ihop något. Så d slutade med att en av mina arbetskamrater fick jag tyvärr beordra ut.. inte roligt men tyvärr fanns d inget annat att göra.

Jag hoppas verkligen d blir bättre nu när vi har satt igång med anställnings intervjuer på vikarier Jag träffade en igår som verkade bra, så hon ska komma och gå bredvid nästa vecka, och sen kommer d 2 som jag ska träffa på måndag så jag hoppas dom oxå är bra :)

Nu är i alla fall helgen löst och jag kan förhoppningsvis koppla av :)

Har förberett middagen för i morgon då mamma och pappa kommer och nu ska jag ta mig ett bad och försöka bli av med min huvudvärk.

Ha en skön dag mina vänner

2 kommentarer:

  1. Känner igen de där med inga vikareier,tråkigt när de blir så. Nu har vi 3 som gått intro så nu måste de finnans någon o ringa om man blir sjuk.
    Har du hand om gruppen?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja de är så trist, men förhoppningsvis så får vi in vikarier snart.
    Ja jag har hand om gruppen och de är både kul och trist speciellt när problem uppstår, och de blir alltid när jag har min lediga helg

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....