03 februari 2011

Nu är d helg :)

Hej mina vänner
Nu så har jag jobbat klart för denna vecka :) och d känns sååå skönt.
Har just varit ute med hundarna och gett dom mat så nu ska jag bara slappa resten av kvällen.
Fick äntligen tag i en mini dator i går så nu kan jag ha den på jobbet då d är smidigare med en liten :)
Anna till dig som va nyfiken på mina nya glasögon :)
Mina läsglasögon är likadana fast färgen på skalmen är lila.
Har inte vant mig än med dom nya, lite läskigt när man går ute men vet att d tar lite tid att vänja sig :)
Nu ska jag äta lite och glutta på tv:n
Ha en skön kväll

2 kommentarer:

  1. Fin laptop och fina glasögon, gillar färgen.
    Vi har små jobbdatorer i varje arbetsgrupp :)
    Snart har jag helg! Kram

    SvaraRadera
  2. vilken gullig liten dator :)
    jag har en liten svart...

    må så gott

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....