01 mars 2011

Löpband

Hej
Äntligen är min jobbar helg över och jag är ledig :)
Har ju mycket lediga dagar men när jag jobbar blir d intensivt och hinner inget annat än att jobba, äta och sova.
Men nu jobbar jag bara tors 8-16 denna vecka så nu kan jag slappa och njuta ett tag igen :)
I går va jag iväg och skulle kolla på löparskor men i stället för d så gjorde dom en sula till mig som ska hjälpa mig att gå rakt och kanske få bukt även med min rygg :) D känns så bra när jag går nu och har inte ont i foten alls så jag hoppas att jag nu ska bli bättre i foten och ryggen.
Så idag har jag slagit till på ett gåband som jag kolla på ett bra tag men inte vågat köpa eftersom jag har problem med en hälsporre, men nu så så ska jag testa att gå och se hur d känns.
Så nu sitter jag och käkar lite lunch, sen ska jag ta en halvtimme och gå på bandet och efter d blir d ett långt och härligt bad :)
ANNE..... Här är Mys tossor och dom funkar kanon fast inte med banden som sitter på utan jag har andra band och då sitter dom fast på tassen fast hon springer :) Ha en härlig dag mina vänner.

3 kommentarer:

  1. Tack för att du tog foto på My's sockor....De är inte stora i strl va?
    Vad menar du att du har ett annat band? Hur då?
    Var till Arken, men deras skor liknande som du har, dom skorna var i strl S men man kunde få plats med 4 par tassar i en sko!
    Så himla svårt att hitta skor som sitter kvar!
    Men my kanske inte är så rörlig ute?
    Kram

    SvaraRadera
  2. My har inte så stora tassar och dom är lite stora till henne men de gör inget så länge dom sitter kvar.
    Skickade ett privat meddelande till dig på fb och förklarade lite mer :)

    SvaraRadera
  3. Kul och höra om vad du tyckte om bandet, där jag tränar brukar jag gå men de skulle ju vara skönt och ha en tv framför :)
    Söta hundtossor!
    Kram

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....