08 mars 2011

Dagens motion

Hej
Nu är dagens motion gjord och jag sitter här helt slut och vidrigt svettig :)
Ska bara sluta eftersvettas sen ska jag ta en skön dusch.
Idag har jag som vanligt när jag är ledig donat och fixat här hemma.
Har förberett middagen och gjort en stor sallad.
T tvättade soffklädseln i går kväll när jag jobbade så den har jag satt på i dag. Skulle behöva tvätta hundarnas alla filtar som inte är så fräscha just nu med detta blötväder, men de får vänta nån dag.
Härligt väder är de oxå när man är ledig, lite synd de blåser bara, men så skönt i lä i solen.
Nu får vi hoppas att våren är på intågande :)
Lite kaffe nu och sen ska jag slå min mamma en signal.
Ha en bra dag

2 kommentarer:

  1. Härligt, går du långt?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vet inte hur långt jag går. Har inte fattat mig på bandet än så jag kan se hur långt jag går :)
    Måste läsa lite mer om hur de funkar :)

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....