18 mars 2011

Åter en ledig helg

Hejsvejs

Härligt att vara ledig i 3 dagar igen :)

Vi har nyss varit ute och hundarna njöt för fulla muggar av att de kommit massor med snö igen.

Dom kutade som tokar på fotbollsplanen här ute, och Selma fick jag som vanligt bära upp för trappen då hon va så full av snö så att hon inte kunde gå :) men hon va lika glad för d.

Nu sitter jag här och bloggar och dricker kaffe och laddar för att ställa mig på gåbandet en stund,

sen ska jag ta mig ett avkopplande bad och bara njuta av att vara ledig.

Innan vi gick ut så trimmade jag hundarna i ansiktet och klippte deras klor, så efter maten ska jag bada My och Selma så får dom andra bada i morgon kanske.

T har nyss åkte och jobbat men är hemma igen till 18 ungefär och då blir d middag och sen

är d sköna soffan som gäller för resten av kvällen och Let`s dance så klart :)

Ha nu en skön fredag mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...