14 mars 2011

Hårextensions

Hej
Så... Nu är jobbar helgen gjord och jag är ledig 2 dagar :)
Nu har jag fått ett ryck igen och ska sätta i löshår, va ett tag sen jag hade de.
Så idag blev d en tripp ner på stan för att köpa nytt hår då d jag hade hemma va rätt slitet.
Har med samråd med min frissa bestämt att d blir med klämmor som jag kan plocka ur när jag vill, med ringar och limm så sliter d på ditt eget hår .
Så nu har jag nyss suttit här och sytt då jag vill ha dubbelt med hår och så har jag sytt på klämmorna så nu är d färdigt för att sätta i.
Få se om jag åker till frissan i morgon och klipper in de i mitt hår, hon lovade att fixa de.
Nu måste jag ge hundarna mat sen fixa lite här som jag inte hunnit än.
Ha en skön kväll

1 kommentar:

  1. Häftigt, du måste ju sätta ute en bild så vi får se hur de ser ut.
    Kram

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...