16 mars 2011

Rastlös

Hej

Herre gud va jag är rastlös just nu. Är på jobbet och jag har som vanligt röjt undan allt så nu sitter ja bara å glor :) Många säger....vilket bra jobba du har som kan slöa,men vet i sjutton om jag håller med, kan bli jäkligt trist ibland oxå.

Som idag en herre här som snarkar så gott och då vill jag inte leva om och fara omkring.

Så jag har intagit ryggläget och bloggar nu men ska nog fixa lite kaffe nu tror ja och gå ut å ta en cigg, sen ska jag nog lösa lite korsord en stund :)

Så ha en härligt dag i solen och passa på att njut för på fre ska d bli snö...IGEN...

1 kommentar:

  1. Snö vill jag inte ha, ledig helg så då ska de vara fint.
    Kram

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....