15 mars 2011

Besök hos frissan

Hejsvejs

Idag blev d ett besök hos frissan. Hon fixade till mitt löshår och flikade in d i mitt så de ser

naturligt ut :) Åkte sen ner på stan igen och köpte 3 spännen till då jag behövde en träns till i skallen för att slippa kanten som syndes. Men nu så är allt klart och jag är kanon nöjd med håret :)

Mycket mer har jag inte orkat göra idag, har mest slappat.

I morgon och på tor jobbar jag sen har jag ledig helg, hoppas vädret blir fint i helgen så man kan ta långpromenader med hundarna.

Nu ska jag läsa runt på lite bloggar innan d är dags för tv.

Ha en skön kväll mina vänner.

1 kommentar:

  1. Kul med nytt hår! du kan väl ta en bild bakifrån så får man se hur långt de blev :)
    kram

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....