07 mars 2011

Segt just nu

Hej

Sitter och gör så lite som möjligt, är så segt denna tid innan jag ska iväg och jobba igen.

Jobbade i morse och jobbar sen kväll så nu bara väntar jag på att få sticka iväg.

Sen är jag åter ledig i 3 dagar innan jag ska jobba helgen.

Fick i alla fall mina mobilskal i går så nu är d bara att vänta och se när dom kommer.

92:- för 4 skal i olika färger och 8 displayskydd... d är billigt för när jag köpte mitt sista skydd så fick jag betala 199:- och då va de 1 skydd och lite spray med, fattar inte att skydden ska vara så dyra.

Så nu är jag skit nyfiken på hur d ser ut, har jag tur så kommer d i slutet på veckan :)

Nu måste jag ha lite kaffe så jag håller mig vaken.

Ha en skön dag.

1 kommentar:

  1. Lite skillnad på pris, hoppas du blir nöjd!
    Ha en bra kväll på jobbet! Kram

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....