29 mars 2011

Vårväder

Hej

Äntligen är min jobbiga helg över och jag är ledig i 2 dagar, sen jobba en och ledig 3 sen :)

Sov till 9.30 i morse och de va så skönt. När jag klev upp fick jag en smärre chock då snön vräkte ner, fasiken d som va så torrt ute men men d är väl de här som är vår :)

Har nyss käkat en snabb lunch och innan dess va vi en sväng till Media Markt där jag köpte ett nytt skal till min mobil, har ju 3 mobiler nu och kan inte bestämma mig för vilken jag ska använda, så typiskt mig :)

En av mobilerna är ju jobb mobilen men dom andra 2 är ju mina privata men just nu är xperian lagd på hyllan och så har jag iphonen och d är den jag köpt skal till nu. När jag väl bestämt mig så ska jag sälja en av dom, ska bara vela klart först hehe.

Va även in på djurmagazinet och köpte torrschampo för hundarna blir så äckligt dammiga nu innan dom sopat upp allt grus och jag vill inte bada dom för mycket då då är de perfekt att använda torrschampot :)

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och spela lite på fb och bara njuta av dagen :)

Ha en skön dag mina vänner

1 kommentar:

  1. Behåll iphonen!! :)
    Finns de verkligen torrschampo till hundarna, kanonbra ju!
    Kram

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....