04 mars 2011

Sommar skor

Godkväll
Sitter nu och glor på Let`s Dance och bloggar samtidigt :)
Har just uppdaterat min mobil, och helt plötsligt så blev den snabb och allt strul ja haft med seg telefon är borta :) Den har laggat och strulat sen jag uppdaterade till nya systemet men nu efter dagens uppdatering verkar den funka som den ska :)
Idag har jag varit ledig så jag har passat på att städa, tvätta, storhandlat och badat hundar, så nu är allt klart för en slö helg :)
Köpte skorna i dag när ja va och handlade som jag hittade på Ica Maxi för en månad sen, så nu har jag ett par snygga sommar skor :)
I morgon ska vi åka till sonen och hälsa på, ska bli kul och se deras nya hus och träffa deras nya vovve, tar lite kort som jag kanske lägger in i morgon kväll.
Nu ska jag återgå till tv:n
Ha en skön kväll

2 kommentarer:

  1. Kul att moben funkar nu, inte kul när dom strular.
    Snygga skor men för höga för mig :) Kul när man hittar sommarskor redan, själv letar jag bikinis :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Bikinis letar ja varje sommar och ger upp lika fort, jobbigt att prova när d är varmt.
    Hade tur och hittade en bikini för nån månad sen och beställde den direkt så nu har jag en ny bikini till sommaren :)

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....