27 mars 2011

Jobbar helg

Godmorgon

Nu så är snart denna jobbarhelg över :) Har bara morgondagen kvar sen är jag ledig igen :)

Tur helgerna går fort, lite synd bara att dom går lika fort när man är ledig.

Sitter just nu på jobbet och har käkat frukost och väntar på att han jag jobbar åt ska vakna, så här är tyst som bara den just nu, skönt men lite tråkigt.

Få se va denna dag har att bjuda på, loppis eller bakning, själv tror jag att d blir bakning och de har jag absolut inget emot :) Är ju proffs på att baka drömmar nu :) och dom är populära :)

Är skönt att jobba dag idag och få vara hemma i kväll, lite dryg helg då jag jobbar 3 kvällar av 4 dagar så i kväll ska jag verkligen njuta.

Nu är de nån som håller på att vakna till liv här så jag avslutar för idag.

Ha en härlig dag.

1 kommentar:

  1. Om två timmar är jag hemma så då är min helg slut, denna helg har varit extra jobbig pga olika saker, tur jag är ledig 2 dagar.
    kramis

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....