02 mars 2011

Löpardojor

Hej
Solen strålar från en klarblå himmel och d är riktigt skönt ute idag.
Ledig även idag så jag tog en sväng till Stadium och hittade ett par löparskor för ett bra pris.
Så dom ska jag testa nu på löpbandet med mina sulor i som dom gjort till mina fötter.
Gick en stund på bandet i går men de behövdes göra lite inställningar för bandet hängde inte riktigt med så d blev jobbigt att gå.
Men nu har vi gjort inställningarna så jag ska testa att gå en stund nu och sen ta mig en dusch.
Selma använder ofta My som huvudkudde :)
Ha en skön dag, nu ska jag motionera lite :)

1 kommentar:

  1. Va söta vovvarna är!! :)
    Bra med nya skor och nu är de bara och gå!
    Kram

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...