31 mars 2011

Snabb leverans

Hej
Jobbat klart för dagen så nu är d helg för mig :)
När jag kom hem så hade mina skal från tradera redan kommit.
En firma på tradera som säljer mobiltillbehör som jag verkligen rekommenderar om man är intresserad av lite roliga saker till mobilen.
Billiga och snabb i leveransen och sånt gillar jag :)
Så nu har jag 2 nya skal som jag betalade 106:- för och då är frakten inräknad :)
Så nu ska jag bara bestämma vilket jag ska börja att använda :)
Nu ska jag äta en paj och sallad så ha en skön kväll mina vänner

4 kommentarer:

  1. Snygga! jag har helg om en timme :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja visst va dom. Jag är kanon nöjd :)
    Härligt. ha en jäääte härlig helg
    kram

    SvaraRadera
  3. Vad fina de är.Kanske ska se om det finns något till min telefon där.
    Kram.

    SvaraRadera
  4. Klart du ska kolla om d finns till din.
    Blir ju som en ny mobil, och de är ju alltid kul :)
    Kram syster

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....