24 mars 2011

Änglatrumpeter

Hej
Ser att ja inte bloggat på ett tag och de beror på att jag mår skit :(
Vi har sånna problem på jobbet så att jag orkar inget alls just nu.
Vi hade möte igår och ska ha ett till med bara oss ass. så vi får vädra ut och d ska bli sååå skönt.
Vi har nämligen en i gruppen som motarbetar oss och får oss att må så dåligt. Jag sover inte ordenligt på nätterna just nu och mår riktigt dåligt.
D har gått så långt att jag verkligen hatar denna brud och jag är inte ensam om de.
FY FAN säger jag bara.
Nog om detta skit.
I dag är sista lediga dagen sen har jag min jobbiga helg med 4 dagar på raken och 3 av dom är kvällar, gillar inte denna helg men tur d brukar gå fort :)
I dag fick jag ett ryck och har storstädat och tvättat och även badat Electra och dom andra har halvbadat då de som vanligt är såå skitigt ute.
I går hämtade vi hem änglatrumpeterna så nu har jag börjat vattna dom och dom står ljust så de ska bli kul å se hur dom blir.
Pelargonerna har jag oxå tagit fram och dom växer så de knakar :)
Änlgatrumpeterna har redan börjat få blad :) Dom ser inte mycket ut för världen nu men jag vet att dom kommer bli stora och fina :)
Nybadad Electra.
Nu ska jag lägga mig i ett bad och bara koppla av.
Ha en skön dag i stormen.

1 kommentar:

  1. Usch va jobbigt sånt tar verkligen musten ur en, hoppas de löser sig! Kram

    PS: kul med blommor

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...