06 mars 2011

Nya mobilskal

Godkväll
Idag blev d en tur till Elgiganten där jag köpte en dockningstation, så trött på alla sladdar till allt man ska ladda stup i ett.
Så nu kan jag ladda kamera, mobiler och massa andra grejer på samma ställe :)
Min mobil fick sitta upp å ner då jag har laddningen upptill :)
I går va vi ju och hälsade på sonen, åhh vilket härligt ställe dom bodde på och ett kanon fint hus med stora ytor. På baksidan har dom en stor åker och ingen granne så där kan jag tänka mig d är skönt att sitta på altanen i sommar och lyssna på tystnaden :)
Här är Rocko i full gång att tugga på sitt däck som han är galen i :)
och när dom körde iväg på skotern så kutade han efter och så fort dom vände skoter då stack han hem, d såg så roligt ut :)
Han är en sån snäll och go hund:)
Självklart hade jag med en påse med ben till honom som mina hundar inte gillar
men d gjorde Rocko :)
I går kväll så gick ja in på Tradera och hittade dessa snygga skal så nu sitter jag och väntar på
att tiden ska ta slut så jag får se om jag får dom. 4 snygga skal +8 displayskydd och än så länge är de bara jag som budat och budet ligger på 1:- för 2 skal :)
Så håll nu tummarna att jag får dom.
Ha en skön och lugn kväll

1 kommentar:

  1. Kul med tradera när man fyndar :) har också köpt skal därifrån :)
    kram

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....