30 mars 2011

Fyllt upp här hemma

Tjenixen

Solen skiner och d är för en gång skull inte storm :)

Idag har vi varit och storhandlat, ekade i skåp och frys här hemma men jag jobbade ju så mycket i helgen så d gick inte att handla då.

Så skönt att d är gjort nu och då slipper vi d i helgen.

Sen har jag vikit all tvätt och vattnat blommorna så i morgon när jag kommer hem från jobbet behöver jag inte göra nått mer än att ta en promenad med hundarna :)

Nu sitter jag bara och slappar och väntar på att ta en promenad med hundarna sen ska jag inte göra nå mer än att slöa framför tv:n :)

Ha en härlig kväll mina vänner.

1 kommentar:

  1. Låter som en bra och skön dag, jobbar en dag till och sen ledig 3 dagar, ska bli sköööönt.
    Kram och ha en bra kväll!!

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....