15 oktober 2009

ZZzzzzzz

Hej hopp

Sover nästan, är såå jäkla trött. Vet snart inte va jag ska göra för att piggna till. Skulle behöva sova en hel dag, fast tror inte d hjälper, men d skulle va skönt att få sova ut, en dag i alla fall :)

Har ingen ork just nu och d är f-n inte roligt, känner mig lite som en robot som är inställd på att göra d man måste :)

Nog om d, snart är d jul hehe, jag längtar verkligen, vill ha snö, julpynta och handla julklappar. Älskar julen då jag tycker d är så mysigt med allt julpynt och alla lampor och allt va man tar fram, och sen ska vi inte glömma glöggen och pepparkakorna med mögelosten :)

D är så trist nu ute då d är så mörkt, synd man aldrig kan få snö när man vill utan den kommer efter jul då man inte vill ha den. Blir ju en hel del ljusare och renare ute med snön.

I morse va d riktigt halt ute på vissa ställen, så man fick ta d lugnt på vägarna men nu tror jag d mesta har smällt och torkat upp.

Nu ska jag röra på mig och straxt åka och jobba.

Hörs och störs

Ha en bra dag//kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...