13 oktober 2009

4 veckor

Hej

Herre gud va tiden går. I dag är valparna redan 4 veckor :)

Dom är såå snälla och så duktiga att äta själv nu. Dom leker och är osams om vartannat hehe, morrar och skäller :) Nu är d verkligen hundvalpar. Svansarna har lagt sig till rätta på ryggen och dom viftar till och med på svansen när man pratar med dom :)

I morse va jag såå trött när klockan ringde, kändes som jag hade 1 kg grus i ögonen, känner mig lite piggare nu efter duschen, d ska bli skönt att få sova ut i morgon :)

Idag är d storm här och nordliga vindar så d är skit kallt och inge skönt alls ute (synd man måste gå ut). Straxt kommer T hem så då blir d kaffe sen måste jag en sväng till rusta då d går MASSOR av skurmedel här just nu, sen jobba och sen ska T lämna tillbaka nya bilen till firman och få dommen på våran bil haha. Har en känsla av att d är massor av fel, men jag hoppas jag har fel.

Nu ska jag fixa kaffe så vi hörs i morgon.

Ha en skön dag//kväll i kylan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....