19 oktober 2009

Måndag IGEN

Hej svejs
Tycker man kan ta bort måndagen då d känns så långt till fredag hehe.
Trött är jag som vanligt men man kan inte bli annat på detta trista väder.
Idag har vi hämtat nya bilen, nu ska d bara fixas solfilm till rutorna men d får bli nån helg då d finns tid.
Nu har vi nyss varit ute med hundarna så dom fick åka in i duschen då dom va en aning skitiga då d är så blött ute. Så straxt sover hundarna sin skönhetssömn och jag blir så trött när d blir helt tyst här då d inte hör till vanligheten just nu.
Valparna växer så d knakar och diar knappt något alls då Mira är lite less på valpar nu, men d gör inget då dom är så duktiga att äta och dricka, så d går ingen nöd på dom alls :)
Brukar ta ut dom en och en i emellanåt så dom får kuta fritt överallt, men d är bara Cindy som tycker d är kul då hon är överallt och kutar och busar massor med Selma. Selma älskar ju att leka med valparna :)
Varför ligger alltid en shihtzu med hängade huvud?
My sover ofta med huvudet hängandes utanför korgen eller ner från soffan och här har vi bevis på en till :)Ser inte skönt ut.
Selma tvättar Cindy
Kom igen nu så busar vi.
Öka då Selma.
Nu ska ja ha mig kaffe innan jag sticker å jobbar.
Ha en bra dag//kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....