14 oktober 2009

Stress stress

Hejsevejs

Hua jag är helt slut just nu. Ledig och då har jag alltid massor att göra. 4 vuxna hundar som ska kammas och ha mat och ut, 6 valpar som ska ha mat och rent i lådan (känns som hela tiden) då dom kissar och bajsar massor nu när dom äter vanlig mat :)

Sen är d hemmet som ska fixas, vattnat blommor tvättat och hängt tvätten, duschat en del blommor som inte va gröna längre utan gråa av damm. Dammsugit och skurat alla golv då d av någon anledning alltid ser för jäkliga ut. Skurat piss fläckar efter Mira som alltid kissar inne på nätterna :( Drygt men så va d förra gången hon fick valpar oxå, hon kissar aldrig inne annars.

Så här går d skurmoppar och skurmedel i MASSOR just nu. Hann i alla fall ta en snabb dusch innan jag gick ut med hundarna, så nu ska jag f-n inte göra ett skit mer idag, orkar inte då jag har sån huvudvärk nu. Snart kommer mamma och pappa hit och ska titta på valparna igen då d händer massor varje vecka :)

Nu ska jag ta rätt på blommorna jag duschat.

Ha en bra dag//kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...