27 oktober 2009

Trimmning

Hejsvejs

Kan ni tänka er, idag har solen visat sig här hemma :) och just nu håller d på att frysa på :)

Hellre kallt än regn för min del.

Nu har jag jobbat klart för idag och har min lediga dag i morgon, så i morgon ska hundarna få bada. Valparna åker i badet till helgen, deras första bad så får se hur d går :)

Nu har jag äntligen beställt tid för trimmMy, så nu ska hon bli kort i pälsen igen:) Hon fick tid på torsdag nästa vecka och Electra har tid på onsdag nästa vecka, men hon ska bara klippa bort tofsen och spara resten av pälsen.

Själv ska jag till frissan i morgon,men bara för att klippa topparna.

I morgon kommer valplådorna, ska bli kul å se om d är samma som förra gången eller om dom ändrat något.

Nu ska vi straxt käka här sen slöa i soffan.

Ha en skön kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...