03 oktober 2009

Fullt ös idag

Hej hopp

Idag har vi donat och fejat hela dagen, nu först sitter jag ner *pust*

Vi har tvättat svarta klädseln till soffan och bytt. Sen blev d en sväng ut med hundarna och då passade vi på att gå förbi Ewa och lånade hennes apparat som jag aldrig vet va den heter men jag har den och stryker klädseln när den sitter på soffan. Lättare än att stå och stryka den på strykbrädan.

Sen har jag kammat igenom hundarna och torkat damm. Nyss tog vi en snabb sväng med hundarna i spöregnet *suck* så de blev overaller och dusch för dom sen.

Nu har jag nyss duschat och väntar på att maten ska bli klar, sen ska jag inte göra ett skit mer för denna dag. Bara sitta i soffan och ta d lugn. Måste varva ner, för fy sjutton va jag är uppstressad.

Så nu avslutar jag för idag och varvar ner :)

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...