05 oktober 2009

Ledig i 2 dagar

Hej mina vänner
Nu är jag ledig i 2 dagar, skönt. Fick veta d för en stund sen då min brukare (han jag jobbar åt) ska till tandläkaren i morgon och på onsdag är ju min ordinarie lediga dag.
Så i morgon ska jag passa på att ta nya kort på valparna då dom är 3 veckor, ska även ge dom smakprov på mat i morgon och så blir d avmaskning :)
Valparna börjar bli riktigt roliga då dom rör på sig en hel del nu och reagerar på ljud. Till helgen ska dom få flytta från lådan dom ligger i nu och få lite större yta.
Nu ska jag ta en kopp kaffe innan jag tar en promenad med hundarna.
Mira och valparna.
Selma tycker att dom är tråkiga då dom inte kan leka med henne än :)
Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....