09 oktober 2009

Matdags

Hejsvejs
Äntligen fredag och i morse när jag kom till jobbet så va d planeringsdag :)
D va ju skönt att få va ledig MEN, hade varit bättre att nån talat om d för mig så jag sluppit åka till jobbet *grrr*
Va bara att se glad ut och åka hem igen då. Idag va vi i väg och skulle kolla på en bil men den fanns inte inne för tillfället så vi ska åka tillbaka i morgon igen.
T är å jobbar, alla hundar sover och jag sitter här nu :), men ska ta mig in i duschen nu.
I går fick valparna äta själva, och d gick så bra så men hua så dom såg ut efteråt haha.
Går bra att stå på fatet när man äter *s*
Blir man trött så somnar man var som helst, alltså i matfatet hehe.
Ha en skön kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...