26 oktober 2009

Tröttsamt väder

Hej mina vänner

Nu är jag såå less på detta regn och mörker, kommer knappt ihåg hur solen ser ut snart :)

Vi har i alla fall nyss varit ute med hundarna och duschat av dom, så dom sover nu och vi väntar på att maten ska bli klar. Valparna röjer för fullt, hör hur d smäller i väggen :)

I morse va d lite smått kaos här då jag är såå trött när klockan ringer så tar d ett bra tag innan jag vaknar till liv. Började med att ge valparna mat sen tog jag mitt kaffe och satt mig vid datorn för att läsa tidningen och vakna till, fick väl sitta 1 min. Valparna sjöng för fulla muggar och jag förstog att nått va fel, då hittade jag Celine på fel sida av gallret :) Lyfte över henne och gick tillbaka till datorn då satt en valp i gång att skälla så högt så jag gick för att kolla, då va d nästa på fel sida av gallret, fattade inte hur dom tagit sig dit, men kom på sen att dom skjutit gallret åt sidan och tryckt sig igenom. Gick åter tillbaka till datorn och efter kommer en valp på golvet, som lyckats klämma bort gallret och klättrat över d lilla gallret, så jag gav upp att vakna till liv och satte fart här hemma i stället, och valparna somnade haha så typiskt.

Nu kan jag skratta åt d men i morse va d inte så roligt. Dom är riktiga hulliganer nu och gör allt dom inte ska :)

Nu ska jag käka sen krypa ner i soffan och kolla på tv.

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...