20 oktober 2009

Så mörkt och dimmigt

Hej vänner

Idag har d varit mörkt och dimmigt hela dagen, inte konstigt att man aldrig vaknar till liv :)

Nu har jag i alla fall jobbat klart för dagen och har min lediga dag i morgon.

Ska ta nya kort på valparna i morgon om jag hinner och uppdatera hemsidan med nya vikter, men som jag sa får d bli i morgon.

Ska strax ta en promenad med dom stora varulvarna :) i regnet sen ska jag bara slöa i soffan resten av kvällen, men först blir d duschen för hundarna när vi kommer in för jag kan tänka mig dom blir en aning skitiga.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och bara vara en stund innan vi går ut.

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...