24 oktober 2009

Ikea och biltema

Hej

Tittar in en snabbis här nu.

Idag har vi varit runt och handlat lite. Blev en tur till biltema för att köpa solfilm till bilen, sen blev d en sväng till Nisses för glödlampor som bara finns där, och sen en tur till Ikea där vi köpte spottarna jag skulle ha i hatthyllan.

Sen direkt hem och ge valpar och stora hundar mat och mitt i allt så dök Johan upp med våran nya dörr vi ska ha i hallen, så nu står den på golvet då vi inte hunnit sätta upp den än.

T är och handlar och jag har gjort rent till valparna och nu ska vi straxt laga mat, sent som vanligt :) sen ska jag bara sjunka ner i soffan och kolla på körslaget.

I morgon kommer syster med familj hit och jag har lovat Fanny kladdkaka, som hon älskar :)

Ha nu en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...