18 oktober 2009

Storbesök idag :)

Hej mina vänner
Idag har vi gjort rent akvariumet som vi dragit på i många veckor, T håller fortfarande på då vi fått tömma nästan allt för att fylla på mer sand, men skönt nu sen när d är klart :)
Sen har vi haft besök av sonen och Basse :)
Jag fick en smärre chock när jag fick se Basse som jag inte sett sen i somras. Jag kände knappt igen honom, herre gud va olik sig han va. Sonen har klippt honom och sen har han blivit sååååå grå. Trodde inte han skulle bli så grå, men han är sååå fin och sååå lik sin pappa nu :)
Sen är han inte valp längre utan han har blivit vuxen och tung som bara den :)
Sen kollade vi in sonen nya bil och jag tog en promenad med alla hundarna och trasslade med kopplen så jag höll på bli galen hehe.
Nu ska jag avsluta och ge doggarna mat.
Självklart tog jag en bild på Basse :)
Ha en bra dag//kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...