30 oktober 2009

Snart sista passet före helg

Hej mina vänner.

Nu så är d åter fredag igen och d glädjer mig :) Ska jobba ett sista pass vid 15 sen så är d helg för mig. Ska bli så skönt, som vanligt. I helgen blir d badning av dom små då dom har alldeles för mycket trycksvärta på sig av tidningarna :), men dom är lika lyckliga för d.

Full fart som vanligt på dom, men just nu sover dom så här är såå tyst.

Som vanligt så har Cindy stått och gapat och skällt vid grinden och vill ut till dom stora hundarna. Hon är så skön då hon inte bryr sig att hon är själv i ett rum, hon är en självständig dam redan nu :) Hade totalt idag glömt bort att hon va utanför valprummet och hittade henne i vardagsrummet alldeles själv, men hon gick där å strosade och bara viftade på svansen :)

Nu ska jag avsluta för dagen då en valpköpare straxt kommer hit och tittar, telen går varm här sen annonsen på valparna kom ut i vlt (Västerås tidning)

Ha en skön dag//kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....