04 oktober 2009

Vagel

Vaknade med en vagel i morse, såg nästan ut som jag åkt på spö hehe, men mycket bättre nu än i morse :)

Idag har mamma och pappa varit här och kollat på dom små och fikat.

Efter dom åkt hem så åkte T i väg och fixa lite med bilen och jag hängde tvätt och tog en dusch.

När hundarna hade fått sin mat så tänkte jag att vi går ut lite tidigare då jag såg att regnet hängde i luften, jag hann inte ens komma ut förrän de vräkte ner, fan va sur jag blev :(.

Nu vill inte jag ha höst nå mer, jag har hellre vinter med snö än detta skit väder som jag bara hatar :(, gillar inte hösten och kommer nog aldrig att göra d.

Nu ska jag njuta av söndags kvällen för snart är d måndag igen :(

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....