23 oktober 2009

Feta vader

Hej
Nu är de åter fredag igen, veckorna går så snabbt så man knappt hinner med, skönt är d i alla fall :)
Idag blev d en tur till skopunkten efter jobbet då jag såg på nätet att dom hade massor av stövlar som va lite vidare upp till för oss med feta vader.
Dom första jag provade satt perfekt och va så sköna och med lagom klack.
Nu ska jag bara fortsätta jakten på kappan jag vill ha, som är slut i svart överallt, men skam den som ger sig :)
Nu är d straxt dags att åka och jobba en sväng igen sen ska T iväg på kickoff med jobbet och jag ska sjunka ner i soffan och bara njuta av kvällen.
Ha en härlig kväll mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...