02 oktober 2009

Plocka ihop ute

Hejsvejs

Nu så är äntligen den efterlängtade dagen här, fasiken va skönt med helg :)

Idag har jag klippt ner änglatrumpeterna och kastat alla blommor som inte ska vara kvar. Även om vissa fortfarande är fina och blommar så orkar jag inte håll på ute nå mer.

Så nu ska bara trumpeterna köras i väg för övervintring och dynorna ska ner i källaren, men d får vi ta i morgon.

Nu orkar jag inget mer för idag, ska bara iväg och jobba en sväng till och sen ska golven skuras sen tar jag helg. I kväll blir d bara att slappa i soffan och njuta.

Nu ska jag ringa ett samtal så vi hörs i morgon.

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...