02 november 2009

Windows 7

Hej

Sorry att jag inte bloggade igår men d va fullt upp. Va i väg till Rusta och handlade en massa skurmedel som av någon anledning går åt i massor här just nu :)

Sen dök min moster upp och ville kolla på valparna och så fikade vi, sen fick jag för mig att jag skulle prova Windows 7 i datorn och som vanligt så blev d bara skit :(

Ingeting funkade och vill höll på halva kvällen tills jag gav upp och bara stängde av och gick och la mig, sur som en citron haha.

Idag har vi installerat om den och nu verkar allt funka som d ska :)

Så nu ska jag sätta mig och fixa till allt som jag vill ha d.

Ha en skön blåsig dag//kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....