04 november 2009

Snöar

Hej

Här är mörkt och halv storm och kommer ner nå vitt skit som kallas snö. Bävar för att gå ut just nu *brr*.

Idag är jag ledig och sov ända till 11, fick en chock när jag vaknade och såg va klocka va. Har inte märkt att T och hundarna hade gått upp, behövde säkert sova ut :)

Blev lite stressad då klockan va så mycket, men hann med allt i alla fall. Städning av golv och tvättning, badning av My då hon ska till frissan i morgon och klippning av klor på valparna.

Nu har jag nyss gett dom stora mat och gjort rent åt valparna så straxt ska jag i väg med Electra som ska få bli av med sin tofs nu, sen ska jag ta ut dom andra hundarna på promenad sen är d kväller här med mys i soffan :)

Ilar iväg nu så ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...