05 november 2009

Snöar än

Hejsvejs

Nu har d snöat i 2 dagar, synd d inte syns bara för d blir bara blött :(

Idag är jag såååå trött, d har gått i ett. Nu har jag en lugn stund och då passar jag på att blogga.

Hade valpköpare här idag som tingade en av hanarna sen släppte vi ut alla små hulliganer samtidigt i köket för att kunna storstäda valprummet. Å herre gud va dom röjde och sprang, tungorna hängde i golvet och dom flåsade, men kul hade dom hehe.

Tror dom sov i många timmar av ren utmattning sen :)

Nu har jag jobbat klart för dagen, ska snart ut med dom stora i skit vädret sen vänta på att dom ringer så jag får hämta My som är på trimmet för att bli fin :)

Electra blev ju av med tofsen igår :)

Senare i kväll kommer en och ska kolla på valp och sen lovar jag er att jag ska inta liggläget i soffan resten av kvällen :)

Skönt att d är fredag i morgon, jobba sen vet med valparna sen jobba igen sen så är d äntligen helg :)

Nu ska jag ta en snabb kopp kaffe sen måste jag ut.

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....