20 november 2009

För trött för att blogga

Hejsvejs

Har inte orkat blogga på några dagar. Är sååå trött i skallen så när kvällen kommer så är d så skönt att bara sjunka ner i soffan och göra så lite som möjligt. Dagarna är d ju fullt upp här så då finns ingen tid att blogga.

I dag är d i alla fall fredag igen, just nu är d såå lugnt och skönt här, men i morse va d full fart.

Gick upp vid 7.30 trött som bara den, men satte i alla fall fart med d som skulle göras och sen åkte jag och jobbade. När jag kom hem så kammade jag igenom dom stora hundarna och sen kom Mira som ska vara här tills i kväll då hennes matte jobbar lång dag.

Har aldrig sett en sån lycklig Mira och så glada valpar :) Oj oj vilket race d blev här :)

Mira och valparna for omkring i över en timme och röjde och busade och hade så kul :)

Nu sover alla hundarna och jag har nyss tagit en dusch och sitter nu här med kaffe och bara njuter av tystnaden :)

Nu ska jag kolla av lite mail och i kväll blir d fredags myyyyyyyyys :)

Ha en skön dag//kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...