09 november 2009

Solen visade sig

Hej mina vänner
I dag har solen faktiskt visat sig men tyvärr bara nån timme, men man får vara glad för den korta stunden :)
När jag åkte till jobbet i morse så stack jag lite tidigare för att jag skulle tanka, men va kö där jag tankar så jag tänkte att jag fixar d när jag åker hem i stället.
Hmm... va ju dumt tänkt, för när jag nästan va framme vid jobbe så la bilen av :(
Fick i gång den och kunde hacka mig fram till parkeringen i alla fall. Sen va d bara att ringa T, så han va snäll och kom med en dunk bensin så jag kunde ta mig till macken och tanka :)
Fasiken va trött jag blir när sånt där händer när man har som minst med tid.
Nu är jag i alla fall hemma och har fixat och donat här och varit ute med hundarna och tagit en dusch och just nu har jag precis testat nya photoshop som jag fick med i nya datorn och d funkade kanon bra så nu kan jag fixa korten även på denna dator :)
Här kommer ett kort på Electra utan tofs.
Anne... bara för din skull :)
My är lika morgontrött som sin matte, skillnaden är bara att hon inte behöver gå upp, men d måste jag :) Hon klev upp 2 tim. efter mig :)
Nu ska jag fixa lite kaffe tills T kommer hem sen i kväll kommer Celins nya matte hit :) Ha en skön dag//Kväll

1 kommentar:

  1. Tack Ullis för bilden på Electra.
    Va söt hon blev...mkt fin i profil!
    /Anne

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....