27 november 2009

Dålig bloggare

Hej

Har varit en dålig bloggare ett tag nu, men orkar bara inte på kvällarna, dagarna har jag ju fullt upp. Nu finns lite tid då dom små sover och allt är klart för tillfället här hemma.

Skönt att d är helg igen, i helgen är d fullt upp :)

I morgon ska vi sätta upp slingan ute sen måste vi handla lite, söndag är de dop men de får jag hoppa över då de ska städas här hemma och ljusstakarna ska upp och valparna ska badas och klippas klor på dom dom flyttar på måndag, och sen vill jag inte lämna valparna för lång tid heller då jag vet att sånt där kan dra ut på tiden.

Skulle behöva börja inhandla julklappar oxå men de får vi nog skjuta på till nästa helg.

Funderar starkt på att försöka hinna med att åka till Jysk i kväll och köpa skänken till köket

som är samma serie som vårat köksbord, dom har nu drygt halva priset på den, men då måste jag ha en lampa oxå och jag vet hur jag själv är (kommer inte hitta nån) för d är så typiskt mig när jag ska ha nått :)

Vi får se om vi hinner och orkar annars får vi ta de en annan helg. Måste hinna ta upp julkartongerna i kväll och kolla så allt funkar :)

Nu ska jag njuta en stund av tystnaden :)

Ha en skön kväll och helg om jag inte hinner titta in något i heglen :)

2 kommentarer:

  1. Stressa inte ihjäl dig nu!
    Andas o ta det lugnt...tänk på att värken blir sämre om man stressar. Du hinner med allt ska du se...Jag har ingen lust alls att pynta som det ser ut därute.. fanns det snö så skulle det säkert va roligare att pynta.
    Kul o höra att valparna flyttar...har du fått alla sålda nu?

    Trevlig helg! /Anne

    SvaraRadera
  2. Ja just nu tar jag de sååå lugnt så. Sitter här med kaffe och försöker få upp ögonen hehe. Vädret är ju så tråkigt så man bara vill dra ett täcke över skallen och inte gå upp och inte är jag så sugen att pynta heller. Vi kommer nog tyvärr inte få nån snö förs efter nyår *suck*
    Cleo och Cindy flyttar på måndag och då är de bara Casper kvar som inte är såld.

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...