15 november 2009

Vissa ska inte ha hund

Godmorgon denna MÖRKA söndag
Ännu en mörk dag och alla lampor tända :( Så boooooring.
I morse kl 9 fick vi ett uppvaknade så att man va pigg på 1 sek.
Vaknade av ett jäkla liv utanför, hörde att en av våra kompisar gapade och hundar som slogs.
Jag har nog aldrig farit upp så fort och va såååå arg när jag klev upp då jag hatar när hundar är lösa. Våran kompis hade sin hund kopplad (som alltid) men den andra hunden va lös.
Jag hoppas verkligen att de gick bra för kompisens hund och att han anmäler idioten med sin lösa hund. D va ingen jag kände igen från vårat område.
Varför ska d vara så svårt att ha sin hund kopplad? så jäkla jobbigt är de väl ändå inte?
Nog om detta.
Igår va jag så uttråkad på vädret så de fick bli lite shopping inte för att man blir nå gladare men lite piggar d upp för stunden i alla fall.
D blev 6 nya ciklider som är cornblåa och 2 nya växter som piggade upp akvariumet lite :)
sen blev d ljusslingor som man alltid kan ha uppe, blev en till köket och en till vardagsrummet :) Sen fick pippi fåglarna ett nytt gulligt hus oxå :)
och valparna fick skoben att tugga på som va så gott sååååå,
och dom stora fick oxå nya ben.
Nu ska jag sätta lite fart här och släppa ut valparna från valprummet så dom får kuta av sig så tungorna hänge och då passar vi på att göra rent där inne :)
Ha en skön dag i mörkret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...