11 november 2009

Hua va trött jag är

Godmorgon

Just nu känns d som om jag skulle kunna betala för att få sova. Ledig idag och inte fick jag sova i dag heller :( 8.10 satte Cindy igång och skälla yla och göra allt hon kan för att få uppmärksamhet. Lovar er att d ska bli skönt när alla valpar flyttat, ska nog börja med att sova ut vilket känns som d va såååå längen jag gjorde :)

Nu är i alla fall valparna tysta, för nu har dom ju fått som dom har velat, och dom stora hundarna har inte klivit ur sängen än.

Själv tänker jag sitta här en stund med mitt kaffe och vakna till liv innan jag rör på mig och gör något vettigt.

Senare på efm. så kommer mamma och pappa hit och fikar sen får jag se om jag orkar så ska jag ta en sväng till Hälla och kolla på rean som kapahl har.

Ha en skön dag//kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...